دشمن قرآن چیست؟

دشمن قرآن چیست؟

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام،مطلب امروزم راجب قرآن است.اکثریت ما در خانمان این کتاب عظیم را داریم،آیا واقعا این کتاب را میخوانیم؟

هر روز یک یا دو صفحه؟اصلا دست به رویش میکشیم،تا خاک هایی که خورده پاک شود؟چرا واقعا چرا؟مگر این کتاب برای من و شما نازل

نشده؟چرا ازش دوری میکنیم؟چون صلاحمان را میخواهد؟چون در زندگیمان تاثیر مثبت دارد؟چرا برای گوش  دادن به آهنگ،خواندن مجله های

اینترنتی،فیلم تماشا کردن،خواندن  جوک های بیمزه وقت داریم اماوقت برای خواندن یک صفحه از قرآن را نداریم؟خودم را هم میگویم چرا 

اینگونه هستیم ؟به جای خواندن نماز و قرآن سرمان مدام در گوشی است،با خانواده مان ارتباط ندایم،حوصله نداریم مشکلاتمان را بگوییم 

چون رسانه جلویش را گرفته.اما اگر فقط یک صفحه از قرآن را بخوانیم این باعث میشود ما از پدر و مادرمان سئوال کنیم خیلی چیز ها یاد 

بگیریم مشورت و گفت وگو در کانون خانواده رواج پیدا کند خودمان،خودمان راهمان را راست کنیم و از دست تیر و خوار های شیطان در امان 

باشیم،به نظر من یکی از همین تیر ها تلگرام است که مانع زندگی گرم در میان مردم و ملت ما شده است،واقعا تلگرام،چه هدف روشنی 

در آینده برایمان رقم خواهد زد،چه فایده ای دارد جز اینکه ذهن ما را با افکار زشت و پلید مشغول کند،نمیگویم تلگرام خیلی بد است خوب 

است به شرط اینکه درست استفاده کنی،مثلا به جای هک کردن عکس دیگران یک مطلب قرآنی بذاری،دوستانت را راهنمایی کنی نه اینکه 

با آبروی دیگران بازی کنی ،اصلا مگر شما فکر میکنید سازنده تلگرام صلاح جوانانمان را میخواهد؟اما اگر ما درست استفاده کنیم مگر بد 

است؟اما متاسفانه در جامعه ما استفاده صحیح نمیشود ،شاید یکی دو نفر.پس بیایید به سمت قرآن،خدایی که هر لحظه ما را میبیند و از

دل و افکارمان خبر دارد برویم،خدایی که ما را آفریده تا بذر هایمان را بکاریم و درآخرت درو کنیم،خدایی که قرآنش نور روشنایی چشم و 

دلهایمان ،آرامش جانمان وصلاح آینده مان است.از همین امروز خودمان را تغییر دهیم.کسی که سمت خدا میرود پشیمان نمی شود به هیچ

وجه.نویسنده این مطلب کوثر رستمی.



نظرات شما عزیزان:

خانم رضایی
ساعت11:56---31 شهريور 1395
سلام خانوم رستمی من هوادار پر و باقرص وبتون هستم ای کاش همه مردم همچنین دختر سر به هوام مثل شما بود طرز تفکرش مثل شما بود خیلی دوست دارم موفق باشی دخترم.
پاسخ:خواهش میکنم


خانم رضایی
ساعت11:52---31 شهريور 1395
سلام کوثر خانوم وبتون خیلی قشنگه و از همه چی گذاشتین من که وکیل هستم لطفا از وکالت هم مطلب بذارید.چون بازدید کنندتون زیاده خیلی خوب میشه.
پاسخ:وب شما که حرف نداره خانوم رضایی ولی چون شما میخواین چشم


رویا
ساعت0:49---18 شهريور 1395
من با نظر همه موافقم تو دختر پاکیزه و مذهبی هستی خوشبحال پدر و مادرت که همچین دختر نازی دارن.البته سنتو نمیدونما

نگار
ساعت0:47---18 شهريور 1395
وار کوثر تو بی نظیری دختر.عاشق وبتم

sasy
ساعت0:46---18 شهريور 1395
وااااااااااااااااااااااااااااا قعا عالیه شما خیلی روشن فکرید

رضا
ساعت0:45---18 شهريور 1395
سلام بله مطلب جالبیه و مقایسه عالی کاش همه مردم ایران مثل شما فکر میکردن.

روح الله صفدری(نماینده)
ساعت0:43---18 شهريور 1395
هزارآفرین دخترم، وبلاگت بی نظیره
آرزوی موفقیت و سربلندی براتون دارم.یا علی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ سه شنبه 16 شهريور 1395 ] [ 14:33 ] [ گل نرگس ]
[ ]